Туристів має зацікавити гастрономічний сувенір із блакитним написом "Миколаїв", створений із локальних інгредієнтів, що поєднує багаті смаки шоколаду, ніжний мус і соковите вишневе компоте.
Фірмовий торт "Миколаїв" із туристичним логотипом міста запустило у продаж миколаївське представництво мережі з виробництва та продажу напівфабрикатів "Галя Балувана". Про це повідомила пресслужба Миколаївської міської ради.
"Щоб торт напевне асоціювався з містом, власники вирішили прикрасити його логотипом Миколаєва з брендбуку, який був подарований місту нашими бізнесменами. Адже саме ця емблема і є візитівкою нашого міста", – йдеться у повідомленні.
На створення солодкої візитівки Миколаєва місцевих підприємців надихнув досвід інших міст України.
"Щоразу, як ми приїжджали до Києва, купляли там "Київський торт". І нам стало прикро, що немає нічого подібного, що можна було б привезти з Миколаєва. Дуже хотілося, щоб наше місто теж мало солодку візитівку, яку можна привезти друзям чи рідним", – розповіла власниця миколаївського представництва мережі "Галя Балувана" Ольга Андреєва.
За її словами, для створення фірмового торту миколаївські кондитери довго шукали автентичні місцеві рецепти, з якими б асоціювалося їхнє місто. Зрештою вирішили заміксувати локальні інгредієнти з сучасною рецептурою. Так і виник мусовий торт з шоколадним бісквітом брауні, мусами із білого та чорного шоколаду, хрустким праліне з волоського горіху та вишневим компоте. Десерт прикрашає велюр з білого шоколаду та блакитним написом "Миколаїв".
"Торт-мус "Миколаїв" – це вишуканий десерт, що поєднує багаті смаки шоколаду, ніжний мус і соковите вишневе компоте. Шоколадний бісквіт брауні, хрустке праліне з лісовими горіхами та фірмове велюрове покриття створюють гармонійний баланс текстур і ароматів", – сказано на Facebook-сторінці мережі.
Вартість торту "Миколаїв" у фірмових магазинах "Галя Балувана" в місті становить 444 гривень.
Фото: facebook.com/mkradagov
Фірмовий торт "Миколаїв" із туристичним логотипом міста запустило у продаж миколаївське представництво мережі з виробництва та продажу напівфабрикатів "Галя Балувана". Про це повідомила пресслужба Миколаївської міської ради.
"Щоб торт напевне асоціювався з містом, власники вирішили прикрасити його логотипом Миколаєва з брендбуку, який був подарований місту нашими бізнесменами. Адже саме ця емблема і є візитівкою нашого міста", – йдеться у повідомленні.
На створення солодкої візитівки Миколаєва місцевих підприємців надихнув досвід інших міст України.
"Щоразу, як ми приїжджали до Києва, купляли там "Київський торт". І нам стало прикро, що немає нічого подібного, що можна було б привезти з Миколаєва. Дуже хотілося, щоб наше місто теж мало солодку візитівку, яку можна привезти друзям чи рідним", – розповіла власниця миколаївського представництва мережі "Галя Балувана" Ольга Андреєва.
За її словами, для створення фірмового торту миколаївські кондитери довго шукали автентичні місцеві рецепти, з якими б асоціювалося їхнє місто. Зрештою вирішили заміксувати локальні інгредієнти з сучасною рецептурою. Так і виник мусовий торт з шоколадним бісквітом брауні, мусами із білого та чорного шоколаду, хрустким праліне з волоського горіху та вишневим компоте. Десерт прикрашає велюр з білого шоколаду та блакитним написом "Миколаїв".
"Торт-мус "Миколаїв" – це вишуканий десерт, що поєднує багаті смаки шоколаду, ніжний мус і соковите вишневе компоте. Шоколадний бісквіт брауні, хрустке праліне з лісовими горіхами та фірмове велюрове покриття створюють гармонійний баланс текстур і ароматів", – сказано на Facebook-сторінці мережі.
Вартість торту "Миколаїв" у фірмових магазинах "Галя Балувана" в місті становить 444 гривень.
Фото: facebook.com/mkradagov