Железнодорожный туристический маршрут "Полесский трамвай" создан на базе самой длинной действующей узкоколейки в Европе "Антоновка-Заречное" (106 километров).
Узкоколейная железная дорога, прозванная в народе "Кукушка", построена в 1895-1905 годах. Частично сохранились оригинальные рельсы и шпалы, механические семафоры, 150-метровый деревянный железнодорожный мост через р. Стыр в селе Млынок.
Сейчас на маршруте работает один поезд, состоящий из тепловоза ТУ2 четырех вагонов ПВ51. Крейсерская скорость состава - 30-40 километров в час. Ретромашрут проходит через Владимирец, Белую, Боровую, Островск недалеко от белорусской границы через боры и дубравы, возле реликтовых болот, многочисленных природных озер, резерватов бобров и цапель.
За Зареч ...
Железнодорожный туристический маршрут "Полесский трамвай" создан на базе самой длинной действующей узкоколейки в Европе "Антоновка-Заречное" (106 километров).
Узкоколейная железная дорога, прозванная в народе "Кукушка", построена в 1895-1905 годах. Частично сохранились оригинальные рельсы и шпалы, механические семафоры, 150-метровый деревянный железнодорожный мост через р. Стыр в селе Млынок.
Сейчас на маршруте работает один поезд, состоящий из тепловоза ТУ2 четырех вагонов ПВ51. Крейсерская скорость состава - 30-40 километров в час. Ретромашрут проходит через Владимирец, Белую, Боровую, Островск недалеко от белорусской границы через боры и дубравы, возле реликтовых болот, многочисленных природных озер, резерватов бобров и цапель.
За Заречным начинается ландшафтный парк "Припять-Стоход", украшением которого является озеро Нобель.
Залізничний туристичний маршрут "Поліський трамвай" створений на базі найдовшої діючої вузькоколійки в Європі "Антонівка-Зарічне" (106 кілометрів).
Вузькоколійна залізниця, прозвана в народі "Кукушка", побудована в 1895-1905 роках. Частково збереглися оригінальні рейки та шпали, механічні семафори, 150-метровий дерев'яний залізничний міст через річку Стир у селі Млинок.
Зараз на маршруті працює один поїзд, що складається з тепловоза ТУ2 чотирьох вагонів ПВ51. Крейсерська швидкість складу – 30-40 кілометрів на годину. Ретромашрут проходить через Володимирець, Білу, Борову, Островськ неподалік білоруського кордону через бори та діброви, біля реліктових боліт, численних природних озер, резерватів бобрів та чапель.
За Зарічним розпоч ...
Залізничний туристичний маршрут "Поліський трамвай" створений на базі найдовшої діючої вузькоколійки в Європі "Антонівка-Зарічне" (106 кілометрів).
Вузькоколійна залізниця, прозвана в народі "Кукушка", побудована в 1895-1905 роках. Частково збереглися оригінальні рейки та шпали, механічні семафори, 150-метровий дерев'яний залізничний міст через річку Стир у селі Млинок.
Зараз на маршруті працює один поїзд, що складається з тепловоза ТУ2 чотирьох вагонів ПВ51. Крейсерська швидкість складу – 30-40 кілометрів на годину. Ретромашрут проходить через Володимирець, Білу, Борову, Островськ неподалік білоруського кордону через бори та діброви, біля реліктових боліт, численних природних озер, резерватів бобрів та чапель.
За Зарічним розпочинається ландшафтний парк "Прип'ять-Стохід", окрасою якого є озеро Нобель.
Последнее обновление
25.03.2024
Категории | Развлечения/досуг |
---|---|
Дата основания | 1895-1905 годы |
Адрес |
Антоновка |
Координаты | 51.31134° N, 26.30322° E Координаты скопированы |
https://www.facebook.com/p/%D0... | |
Дополнительные сервисы |
Разместите практическую или описательную информацию, фото, ссылки