Маючи досвід діяльності у сфері музейної інклюзії, заповідник береться за амбітний проект – розробку стратегії інклюзивного розвитку середовища об'єктів заповідника та впровадження принципів інклюзії в музейне та освітнє середовище.

Про це сьогодні, 11 квітня, заповідник повідомив на своїй сторінці в Facebook за результатами зустрічі робочої групи проекту, яка працюватиме над розробкою стратегії інклюзивного розвитку середовища об'єктів заповідника, створенням умов доступності національної культури усім групам населення та підвищення інклюзивної компетентності музейних працівників.

"Інклюзивний розвиток музею чи заповідника на сьогодні є органічною вимогою часу. Нас оточують різні люди з різними потребами, а забезпечення рівного доступу до культурної спадщини гарантується державою", - йдеться у повідомлені.

Заручившиись підтримкою інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, заповідник починає роботу над створенням доступного середовища об’єктів культурної спадщини Тернопільщини.

Про це сьогодні, 11 квітня, заповідник повідомив на своїй сторінці в Facebook за результатами зустрічі робочої групи проекту, яка працюватиме над розробкою стратегії інклюзивного розвитку середовища об'єктів заповідника, створенням умов доступності національної культури усім групам населення та підвищення інклюзивної компетентності музейних працівників.

"Інклюзивний розвиток музею чи заповідника на сьогодні є органічною вимогою часу. Нас оточують різні люди з різними потребами, а забезпечення рівного доступу до культурної спадщини гарантується державою", - йдеться у повідомлені.

Заручившиись підтримкою інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, заповідник починає роботу над створенням доступного середовища об’єктів культурної спадщини Тернопільщини.