Повномасштабне вторгнення суттєво вплинуло на багато сфер економіки в Україні та туристична галузь не є винятком. Але українські готелі та туристичні компанії намагаються утримуватися на плаву, розвиваючи сервіс, підвищуючи якість послуг та залучаючи інвестиції.
Туризм є джерелом робочих місць, податкових надходжень та інструментом для того, щоб показати красу України, її стійкість та майбутнє.
Поряд з основними перевагами, незважаючи на війну, створюється велика кількість міфів та сумнівних фактів. Їх треба розвіяти. Безліч дезінформації поширюється через ЗМІ та соціальні мережі, дехто вважає, що галузь зовсім не працює і багатьом працівникам готелів актуальні вакансії в Польщі, ніж в Україні. Це не так, адже завантаження у готелях західних областей становить близько 70%.
Поширені міфи
Слід виділити кілька усталених міфів:
1. Готельного бізнесу немає. Це не так, адже зараз завантаження 70%, тоді як до повномасштабного вторгнення воно було на рівні 50%. Багато внутрішніх туристів не можуть виїхати за кордон, але відпочивати хочуть, тому місцеві готелі та курорти мають великий попит;
2. Формат all inclusive в Україні не приживається. У готелях із невеликим номерним фондом такої послуги справді немає, адже потрібно мати близько 500 номерів, щоб вийти на плюсових дохід. В Україні таких готелів досить мало;
3. Бонуси для гостей. Багато хто впевнений, що це прийом маркетологів, але це не так. Це можливість розширити набір послуг та привернути увагу клієнтів. Деякі з готелів надають безкоштовну пляшку вина або шампанське, деякі надають 1-2 години в сауні або SPA;
4. Готелі не надають якісного сервісу. Ще один невірний факт, адже українці вкрай вимогливі та сервіс апріорі має бути висококласним. Багато європейців дивуються, що за низьку ціну на проживання вони отримують покращені умови.
Минулого 2023 року податки від туристичної галузі зросли на 13%, що говорить про поступове відновлення колишніх показників.
Перспективи туризму в Україні
Незважаючи на відносну небезпеку, багато туристів все одно вирушають до України. Кожен із них отримує інструкції на випадок повітряної тривоги. Відбувається зміна краєвидів для туристів. Багато локацій змінилися, деякі з них були зруйновані, тому автори туристичних маршрутів та напрямків намагаються шукати альтернативні варіанти. Якість послуг у готельному та туристичному бізнесі постійно зростає. Складні часи породжують сильних людей, що відбивається зокрема і цьому секторі економіки.
Туризм є джерелом робочих місць, податкових надходжень та інструментом для того, щоб показати красу України, її стійкість та майбутнє.
Поряд з основними перевагами, незважаючи на війну, створюється велика кількість міфів та сумнівних фактів. Їх треба розвіяти. Безліч дезінформації поширюється через ЗМІ та соціальні мережі, дехто вважає, що галузь зовсім не працює і багатьом працівникам готелів актуальні вакансії в Польщі, ніж в Україні. Це не так, адже завантаження у готелях західних областей становить близько 70%.
Поширені міфи
Слід виділити кілька усталених міфів:
1. Готельного бізнесу немає. Це не так, адже зараз завантаження 70%, тоді як до повномасштабного вторгнення воно було на рівні 50%. Багато внутрішніх туристів не можуть виїхати за кордон, але відпочивати хочуть, тому місцеві готелі та курорти мають великий попит;
2. Формат all inclusive в Україні не приживається. У готелях із невеликим номерним фондом такої послуги справді немає, адже потрібно мати близько 500 номерів, щоб вийти на плюсових дохід. В Україні таких готелів досить мало;
3. Бонуси для гостей. Багато хто впевнений, що це прийом маркетологів, але це не так. Це можливість розширити набір послуг та привернути увагу клієнтів. Деякі з готелів надають безкоштовну пляшку вина або шампанське, деякі надають 1-2 години в сауні або SPA;
4. Готелі не надають якісного сервісу. Ще один невірний факт, адже українці вкрай вимогливі та сервіс апріорі має бути висококласним. Багато європейців дивуються, що за низьку ціну на проживання вони отримують покращені умови.
Минулого 2023 року податки від туристичної галузі зросли на 13%, що говорить про поступове відновлення колишніх показників.
Перспективи туризму в Україні
Незважаючи на відносну небезпеку, багато туристів все одно вирушають до України. Кожен із них отримує інструкції на випадок повітряної тривоги. Відбувається зміна краєвидів для туристів. Багато локацій змінилися, деякі з них були зруйновані, тому автори туристичних маршрутів та напрямків намагаються шукати альтернативні варіанти. Якість послуг у готельному та туристичному бізнесі постійно зростає. Складні часи породжують сильних людей, що відбивається зокрема і цьому секторі економіки.